miercuri, 1 aprilie 2009

Vise





Sunt ofticata,recunosc!
Ma oftica ideea ca desi toata lumea viseaza ,eu nu imi pot aminti niciodata visul iar de cand ma stiu am avut dor 3 sau 4 vise pe care le am constientizat dupa ce m am trezit,dar pana si pe alea le am uitat.Imi plac foarte mult visele pentru ca reprezinta o parte creatoare din noi,vrand nevrand dam dumu la imaginatie si zburam prin mii si mii de lumi pe care le traim sau am vrea sa le traim.Mai sunt si tipurile alea de vise in care te visezi super erou si salvatorul zilei,sau genul ala de vis in care te trezesti ud din cap pana in picioare,cu perna stransa puternic in brate,datorita monstrului fantomei,zombiului sau alte creaturi "de vis".
Tu ce visezi noaptea?
As fi foarte bucuroasa daca v ati impartasi visele cu mine,abia astept!

4 comentarii:

  1. Spre deosebire de tine sunt bombardata de vise..cateva in fiecare noapte unele stranii , altele ciudate, altele foarte placute!Dar nu ti inteleg supararea , sa stii ca de multe ori as vrea sa pot dormi fara sa visez ceva, m ar linistii mai mult! Cand vei avea trairi suficient de puternice s ar putea sa fi marcat si sa visezi, atata doar ca depinde de cat de tare te implici sufleteste in relatiile cu oamenii sau cat de tare investesti suflet in anumite activitati care ti plac! Ce pot sa mai spun? Visele nu costa nimic, deci viseaza :D

    RăspundețiȘtergere
  2. ada-ada-Sa sti ca ai dreptate,s ar putea asta sa fie cauza.Sunt cam nepasatoare de felul meu si nu ma prea implic decat strictul necesar.Dar de exemplu despartirea de fostul meu prieten pe care l am iubit enorm ,am visat o cu o saptamana inainte.Si 70% din vis s a intamplat in realitate.Mi am dat seama dupa o luna de legatura dintre cele 2 intamplari.Ciudate visele astea...

    RăspundețiȘtergere
  3. hmmm...visele..d vise eu nu mai reusesk s dorm.k ada-ada d multe ori mi-as dori s nu mai visez.doar sa dorm.visele sunt rezultatul sentimentelor noastre,a ce constientizam dar nu vrem sa acceptam , a ce stim k s poate intampla si se intampla..
    ff rar eu am avut vvise plakte.mereu visez c mi s intampla sau ce li s intampla altora..sh kiar dak l spun ei nu ma cred si totusi li s intampla..d l un timp toti sar p mn sh ma intreaba tot felul d kestii
    DE PARK EU SUNT GHICITOATE sau FIICA MAMEI OMIDA..mie sila..as vrea si eu s am o noapte in kre s nu visez nik rau sau dak visez s fie ceva kre ma calmeaza..Visele pot tensiona sau detensiona; d ex dak t simti rau intotdeauna visele vor fi groaznice pt k fizicum inceark s elimine durerea si prin psihic..
    UNII AU FANTEZII..insa eu nu am..pfff..:*sper makr k voi visati ceva frumos, ce va bucura..si scz d cacofonie :D Lotty

    RăspundețiȘtergere
  4. Lotty-acum te inteleg extrem de bine si uite dovada "ai grija ce iti doresti ca ti se poate intampla".Am inceput sa visez mult mai des.Nu neaparat de rau dar oricum mai des.Am avut si 2 premonitii in vis ambele de rau.Plus de asta retin foarte bine visul imi aduc aminte detalii,culori,replici... dar cu toate astea nu ma tem si nici nu ma plang de ele,le las sa curga;))

    RăspundețiȘtergere