marți, 7 aprilie 2009

1 mai cu mici,cu bere,cu muzica...





1 mai...
Pentru multi dintre voi 1 mai reprezinta o zi plina de distractii in compania prietenilor,iubitului/ei ,micilor care sfaraie pe gratar si aluneca mereu perfect cu o bere.O combina la maxim cu toate genurile de muzica (din nefericire in ceamai mare parte manele) in care unii joaca fotbal,altii carti ,unii fac micii altii danseaza sau pur si simplu stau la un pahar de vorba.E o zi relaxanta care in mod obisnuit te destreseaza,te linisteste si te face sa te bucuri de aceasta frumoasa zi impreuna cu prietenii tai.Descrierea facuta in randurile anterioare ,nu reprezinta stilul tuturor de petrecere a zilei de 1 mai.Sunt ,poate,si persoane care stau acasa si se afunda in aceeasi rutina,alaturi de mama tata si un frate sau alaturi doar de sot /sotie.Daca m ar intreba cineva unde fac 1 maiul as spune ca nu stiu si ca am destule oferte dar nu ma pot divide.Prima oferta mai importanta ar fi cu cortul,undeva prin costinesti sau alte statiuni,la un concert,mici,bere,ceva simplu si frumos.A doua oferta ar fi undeva la tara cu foarte multi colegi si amici de ai mei,cazarea fiind acasa la o prietena.Principalul "obiectiv turistic" fiind o cetate mai veche mai exact langa ea sa facem un gratar,tot nelipsitii mici si nelipsita bere muzica si alte chestii.Problema este urmatoarea ca prima propunere este de la iubitul meu si ma cam doare sufletul sa il refuz mai ales ca mi se pare cam sec sa fim doar o manutza de oameni care asculta un concert(asa vad eu din unghiul meu,desi poate nu este chiar asa)mai ales ca nu sunt adepta concertelor ci a downloadului de pe net.Ar fi frumos ,nu pot spune nu dar mi e greata de statiuni,plaja constanta(desi n as pleca de aici nici sa ma iei cu macaraua)si tare mi ar placea sa aleg a 2 a oferta si stiu ca si lui i ar placea dar nu mai mult decat sa mearga intr o statiune.E un pic cam grea decizia asta pentru ca intre noi este si o oarecare diferenta de varsta ,iar mi e mi place sa fiu unde sunt multi cunoscuti undeva unde sa ma simt si sigura pe mine.Acum imi amintesc de mine cand aveam vreo 12,13 ani si ma duceam cu mama,cu matusile si cu vreo vecina la iarba verde si le ascultam de dimineata pana seara barfele si probleme (nu ca nu mi ar fi placut sa stau cu nasu in vorba)dar in acel moment imi doream extraodinar de mult sa fiu intr o gasca mare de prieteni sa ma distrez si eu ca toti "aia mai mari".Acum insa ,parca tare mi ar placea sa imi petrec 1 maiul la mine in pat ,uitandu ma la un film si halind floricele,sa fiu singura ,sa nu ma streseze nimeni sa nu stau nici cu prieteni nici cu muzica in cap nici cu mici,nici cu bere(poate un Pepsi cel mult),sa stau tolanita toata ziua ca o rosie pleostita.Deobicei asa ma relaxez eu si inca bine de tot.Dar ma gandesc ca si daca n as fi avut oferte m as fi agitat ca o apa minerala plata si nici atunci nu mi ar fi convenit.Stiti vorba aia "cand fu tache nu fu tica,cand fu tica nu fu tache".Acum astept doar ca creierul meu sa analizeze singur (ca mi e mi e lene) si sa decida unde o fi sa merg.
Eu va urez un 1 mai superb in compania celor dragi si va doresc sa nu terminati ziua balonati ci la fel de fericiti ca la inceputul zilei,distrati va la maxim pentru ca daca voi nu vreti sa va distrati ,o sa ma distrez eu si pentru voi,deci mai ganditi va si dati va coate daca nimeni nu v a invitat inca pe undeva ,autoinvitati va :)) doar nu o sa pierdeti o zi ca asta.
Distractie placuta everybody!
Voi unde va petreceti sau ati petrecut 1 mai?

2 comentarii: