joi, 4 noiembrie 2010

Puritatea iubirii




Finalurile ma lovesc dur de asfaltul rece,terminand a ma trezi la viata intr-un mod brutal al unui gust amar.Eu zbor printre oameni,uneori ii ascult ,alteori sunt de negasit.Sunt aici,acolo,nicaieri ,adica peste tot.
-cand egoista,cand altruista
-cand rece,cand calda
-cand dispusa ,cand indispusa
-cand in bratele tale,cand le refuz




Nu ma prefac si nici nu incerc sa iti arat ca sunt mai presus pundandu-te pe tine intr o situatie confuza.Sunt doar un simplu om care se bucura complet de fiecare stare.Nu vreau sa raman intr-o constanta decat pentru mine si atat.Eu ma joc ,gust din psihologia umana iar ea gusta mult prea putin din a mea.Pot fi cumplit de trista si sa am ganduri optimiste sa fiu mereu cu zambetul pe buze dar fara a oferi un zambet fals.Fiecare minciuna de a mea e sincera si fiecare moment de sinceritate este o minciuna pentru ca ce este adevarat si ce nu nici macar eu nu stiu dar constientizez relativitatea.Eu sunt o relativitate.Imi ucid sentimente apoi mi le hranesc intr-un haos interminabil ce se afla in presupusa balanta.Ma pierd,ma regasesc,ma pierd din nou.Ma redefinesc iar si iar.M-am pictat exact cum mi-am dorit.Dar oare mi-am dorit si culori inchise in drumul vietii mele? Eu cred ca da,nu as putea trai intr-o continua liniste,bunatate si perfectiune.Ador sa fiu aici ,ador sa sufar ador sa fiu fericita ador sa fiu deprimata ador sa ma readuc pe calea cea buna.Dar buna pentru cine?Pentru mine.Dar eu,contez prea putin.Durez putin.Am slabiciuni.Am frici.Am planuri de dus la bun sfarsit,am incredere in propriile puteri dar sunt un nimeni daca tu nu ma strangi seara in brate,lasadu-ma sa imi asez gandurile pe pieptul tau.Nu pot ajunge in varf daca tu nu iti doresti sa imi fi baza.Iarta-ma daca te fac sa suferi prin zborul meu nedumerit ,rupt de pe harta.Nu ma ura pentru ca imi place sa cochetez cu universul.Cunoasterea o impart cu tine.Nu imi cere sa iti explic tot ,ma tem de speculatii.Iti spun atat cat trebuie sa sti si cat ma vei iubi,nici eu nu stiu.A V-a roata de la caruta ,nu esti ,precum ma acuzi.Imi spui ca sunt un suflet prea introvertit dar nu intelegi cum totusi am atatea de spus despre mine.Ma privesti in ochi si incerci sa furi raspunsuri.Cu cat ma vei cunoaste mai profund cu atat sti mai putine despre mine.Iar legat de roata de la caruta sa sti ca nu ai deloc dreptate...




Intregul meu ,cu inima pe buze,lasa-ma sa te sarut si sa iti explic.... Universul meu este pe primul loc.Vreau sa il cunosc ,sa il cuceresc,sa il inteleg mai bine.Nu pentru a-mi pierde timpul ci pentru a-ti putea explica infinitul iubirii mele.

7 comentarii:

  1. I do not believe in love at first sight but I do believe
    in love at first vibe. it has happened to me many
    times before. and those that I love I usually love in a
    moment. I do not believe kindness has anything to
    do with love, or how nice you are, you just love who
    you love and that is all (though kindness does
    nurture love). and sometimes this love may not
    always be a healthy love, but it is undoubtedly a
    connection that is stronger than any act of charity
    can bring. I believe there is a spiritual affinity that
    you share with certain people. and this affinity is
    beyond logic. and that is why some people ask,
    "why do you love them?" and all you can say is "I
    don't know.. I just do." and it is because there is
    something about that person that endears you to
    them, that makes you feel, that brings you some
    kind of identity that inspires you to be yourself. they
    give you the courage to be who you truly are
    because you have realized, "hey, I'm not alone." this
    is why certain artists inspire us. it is a soul
    connection. you have met a fellow soul mate.
    someone from the same mold in a sense. I have this
    theory about humans. I believe humans are a lot like
    animals. not in the sense of being wild. but in the
    sense that there are certain breeds. and when you
    have met someone from your breed, you know it.

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase posturi ! De asemenea , ai un blog foarte interesant !

    Eu sunt o bloggerita incepatoare ( http://steff-doryanna.blogspot.com/ ) si as avea nevoie de putina promovare , sa ma integrez mai usor , in randul bloggerilor scriitori !

    Daca esti interesata de o promovare reciproca a blogurilor noastre , prin bannare publicitare ,
    astept un mail ( doryanna_324@yahoo.com ) sau un post pe blogul meu !

    Mult succes in continuare !

    RăspundețiȘtergere
  3. Printre puținele persoane câte ma lăsa cu gura căscată.Extraordinar ce scrii,am impresia ca ma regăsesc în cuvintele tale,parca vad universul când citesc aceste rânduri... Te rog sa nu ma crezi lingușitoare dar exact la fel simt,vad,gust și trăiesc ca ceea ce ai scris..ești cumva zodia balanta sau săgetător? Mi.ar place sa stau de vorba cu tine..you're deep.. M.

    RăspundețiȘtergere
  4. mulțumesc dr. Ellen pentru favoarea pe care mi-ai făcut-o. Sunt foarte încântat pentru că chiriașul meu mi-a plătit în sfârșit chiria de doi ani. a plătit banii și acum nu e în casa mea. Fără tine, nu aș putea obține banii de la el. L-am dat în judecată, dar i-au dat mult timp să plătească datoria, dar vă mulțumesc că l-ați făcut să-l plătească în cel mai scurt timp. Promit că voi continua să depun mărturie online și peste tot despre munca ta puternică. Dacă aveți oricare dintre următoarele probleme, vă rugăm să contactați Dr. Ellen prin WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    1) infidelitate
    2) debitori persistenti
    3) chiriași persistenti
    4) rambursarea prematură a împrumutului
    5) dependența de droguri
    6) performanță sexuală slabă
    7) avort repetat
    8) infertilitate
    9) Promovare la locul de muncă
    10) inel magic
    11) Divorțul
    12) Reduceți-vă fostul înapoi
    13) Rupe obsesia
    14) Reveniți la vraja expeditorului
    15) Vrăji de protecție
    16) Farmecul fericit
    17) Vrăji pentru câștiguri la loterie
    18) vrăji de dragoste gay
    19) Vrăji de dragoste lesbiană Indiferent de problemele tale, dr. Ellen te va ajuta.
    WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere